Možná si pamatujete jak jsme psali o tajemné ukázce, která lákala na spolupráci Oculus a Sanzaru Games (VR Sports Challenge, Marvel Powers United VR). Nyní už víme, že hra se bude jmenovat Asgard’s Wrath a je pozoruhodné, že byla tak dlouho držena v tajnosti. Mike Doran, výkonný producent Oculus Studios, se podělil o vize toho, jak by toto akční RPG vytvořené speciálně pro VR, mělo vypadat.

V Asgard’s Wrath převezmete roli norského boha se schopností přesouvat se do těl smrtelníků. Během 30+ hodin tohoto dobrodružství se budete často přemisťovat mezi Bohem a obyčejnými smrtelnými bojovníky na zemi, kde budete podstupovat brutální souboje.

Trailer ke hře Asgard’s Wrath

Asgard’s Wrath je popisován ne jen jako další fyzikální simulátor VR soubojů, což je pravděpodobně vhodný popis Blade a Sorcery. Místo toho se Sanzaru Games zaměřili na integraci této fyziky do kompletní hry se světem plným pravidel.

Na níže uvedeném snímku najdete příklad toho, co Doran popisuje jako „brutálně uspokojující rozložení nepřítele“ a dalo by se s tím i souhlasit.

Asgard’s Wrath

„Jednou z mých nejoblíbenějších věcí, které ve hře mohu dělat, je použít štít, který zachytí vrhací zbraně jako jsou například dýky, následně je vytáhnout a hodit zpět,“ píše Doran.

Když se vrátíme k předchozímu prohlášení o přepínání mezi Božími a smrtelnými formami života, Sanzaru se snaží neustále si hrát s měřítkem a jeho vlivu na VR zážitek. Původně, když byla hra v brzké fázi vývoje, byla ve skutečnosti navržena jako God-mode hra, podobně jako Giant Cop, ale později se vývojáři rozhodli přidat schopnost přemístit se do lidského těla. A nyní se souboje za smrtelníky staly základním kamenem celé hry.

Prostě jste nuceni přejít na smrtelnou formu, k tomu abyste úspěšně absolvovali většinu bojů a vyřešili hádanky ve hře. S přehršlí questů, sidequestů a dalších se tak studio snaží na trh přinést kvalitní AAA titul.

Podle Oculusu není 30 hodin herního času jen velkorysý odhad, ale skutečný čas, který ve hře strávíte. Dále se Doran také zmínil o funkci „asynchronního multiplayeru“, ale dál to bohužel nerozebíral. Na další detaily si budeme muset ještě počkat.

I tak to vypadá, že díky tomuto rozsáhlému 30hodinovému RPG speciálně navrženému pro VR, chystanými Defector a Stormland, plus zatím bezejmenné dílo od Respawn, má Rift pro letošní rok silný lineup.

Hratelná ukázka Asgard’s Wrath bude bude k vidění v březnu na GDC 2019, což je v podstatě už za pár, a tak budeme brzy moudřejší.

Zdroj:
Previous Britská armáda vynaloží 1 milion liber na zkušební vojenský výcvik pomocí VR
Next VR RPG Shadow Legend se vydá na Rift a Vive 21. února