Golem, PSVR exkluzivní hra, jejíž vývoj započal už v roce 2015, tedy ještě předtím, než se PSVR dostalo na trh, si dává opravdu na čas. Po několika mnoha odkladech jsme se nedávno dočkali potvrzení, že se hry dočkáme na konci roku 2018, ale to již opět neplatí.
Highwire Games, což je nezávislé studio stojící za hrou Golem, tvoří bývalí veteráni z Bungie Marty O’Donnell a Jaime Griesemer spolu s hrstkou dalších zkušených tvůrců her.
Po prvotním odkladu měl být Golem spuštěn 16. března 2018, ale nakonec byl opět odložen s datem neznámým, protože vývojáři chtěli zajistit, že by mohli „představit vypulírovaný VR zážitek, na který by mohli být hrdí“. V srpnu letošního roku pak Highwire Games potvrdili, že i když nebudou uvádět žádné přesné datum, hra se mezi nás dostane v roce 2018.
Oficiální trailer ke hře Golem z roku 2015
Jak se blíží konec roku, mnoha lidem to nedalo a optali se Highwire Games, kteří bohužel opět potvrdili, že na hře stále pracují, a konec roku 2018 určitě nestihnou.
„Stále na hře makáme. Chceme, aby Golem byla hra jakou jsme si vysnili, a proto si bereme ještě čas na to, abychom ji do této podoby dostali, „uvedl mluvčí studia pro web Road to VR. „Nebudeme tentokrát dávat žádný termín, dokud o něm nebude 100% přesvědčeni.“
Když se naposled Highwire Games o hře zmiňovali (což bylo v srpnu), studio uvedlo, že hra je skoro kompletní a že zbytek byl již „téměř optimalizován.“ Zdálo se, že tato fáze jim nakonec trvá déle, než se předpokládalo.
Nejnovější komentáře