Vysoká škola poslala dopis o přijetí s VR brýlemi

Vysoká škola poslala dopis o přijetí s VR brýlemi

V Americe právě nastává ten čas v roce, kdy doma miliony školáků středních škol netrpělivě očekávají obálku o přijetí ze své vysněné univerzity. Studenti, kteří podali přihlášku a byli přijati právě Skidmore College, nacházející se ve státě New York, najdou ve své schránce něco poněkud jiného.

Skidmore College zasílá svým nově přijatým kandidátům, jako součást gratulačního dopisu o přijetí, také propagační 360° VR video. V každé obálce se dále nachází VR cardboard spolu s odkazem, který diváka nasměruje k 360° videu, ve kterém studenti mohou nahlédnout do toho, jak bude právě jejich kolej na podzim vypadat.

Tento VR dopis není jen typickou prohlídku vysoké školy. Luke Meyer, ředitel marketingu říká: „Tohle byla příležitost odpovědět na jednu z nejběžnějších otázek, které nám kandidáti kladou.  Jaké to ve skutečnosti je, být studentem Skidmore?“ Komunikační tým se shodl na tom, že použití tohoto pohlcujícího videa je nejlepší způsob, jak odpovědět na položenou otázku. Nechali jsme je zažít něco, co bylo opravdu autentické, můžou tak vidět sami sebe jako součást Skidmore College.

Nebylo to však poprvé, co americké univerzity použily 360° video k seznámení studentů s prostředím školy. Princeton, Kent State, Yale a mnoho dalších škol již 360° videa využili. Skidmore College jsou ale první, co využili tento způsob jako informaci o přijetí. „Snažíme se vyprávět celistvý příběh, ne jen někoho seznámit s prostředím,“ řekl Luke Meyer.

Celá myšlenka přišla na svět po tom, co si Debra Townsend, viceprezidentka pro komunikaci a marketing,  vyzkoušela na interní schůzi VR zařízení. Viděla tak možnost, jak se spojit se studenty na úplně jiné úrovni. „Byla to  pro nás zkouška – zjistili jsme, že existuje mnoho způsobů, jak můžeme používat nové technologie pro odlišně cílové skupiny,“ řekla.

Vysoká škola vidí rozšířenou a virtuální realitu, jako velkou část jejich budoucí komunikace se studenty a absolventy. Diane O’Connor, ředitelka campusu a vztahu s médii říká: „Užitím rozšířené reality s VR cardboardem nebo studentským časopisem přinášíme v komunitě tištěné materiály zpátky k životu. Změní to náš celkový přístup ke komunikaci se studenty. Dokud to všechny baví, pak je to právě to, co toužíme dělat.“

Která škola bude u nás v ČR první, kdo tuto moderní technologii ke komunikaci se svými studenty využije? Podle společnosti PanoBoard, českého výrobce Google Cardboard, zatím žádná česká střední ani vysoká škola neprojevila u toto možnost prezentace zájem. Dveře jsou tedy stále otevřené!

Komentáře

Napsat komentář