HTC a další investují do VR marketingové platformy Immersv

HTC a další investují do VR marketingové platformy Immersv

Nová marketingová platforma v prostředí virtuální reality, která nese název Immersv, přilákala tu správnou pozornost od investorů. Společnost, která stojí za platformou, dnes oznámila, že získala investici v prvním kole financování celkem 10,5 milionu dolarů. Suma zahrnuje příspěvky od významných hráčů na VR trhu, jako je například HTC Vive, Investiční realitní fond, East Ventures, MCJ Co. Ltd., GREE, i-mobile, Metaps nebo také Gigi Levy.

Peníze půjdou především na další vývoj technologie společnosti Immersv, která vkládá 360° reklamu přímo do VR aplikací. Již dříve jsme informovali o jejich využití v úspěšných mobilních VR aplikacích, ale od té doby společnost pracuje především s velkými značkami, jako jsou Nissan a Mountain Dew, aby spustili své kampaně co nejdříve.

VR reklama zní pro značky docela atraktivně, protože je těžké se jí vyhnout. Platforma Immersv poskytuje také možnost teplotních map, kterými informuje inzerenty, kde uživatelé hledají nejvíce a poskytují tak užitečnou zpětnou vazbu. Očekávejme, že platformy jako je Imersv, se stanou mnohem významnějšími, protože VR stále roste na popularitě.

Za zmínku stojí rozhodně i připravovaná analytická platforma MARK VR, jejíž vývoj probíhá zde v České Republice a stojí za níž česká VR marketingová agentura PBRDigital. Více o této platformě bude brzy informovat v samostatném článku.

 

Komentáře

Napsat komentář